Onderweg naar Sydney!

16 december 2019 - Hillegom, Nederland

November 1979- November 2019.. papa en mama 40 jaar getrouwd!🎉

Zij willen dit vieren met een droomreis, op familiebezoek in Australië .. Nou..daar gaan we!

Eerst gaan we ruim 21 uur vliegen.😱.. we vertrekken 10.25 uur en met een tijdverschil van +10 uur, komen we morgen 18.00 uur lokale tijd aan.
De komende 3 weken zijn we bij de family in Sydney. Uiteraard gaan we Sydney en omgeving verkennen. Vaders bereikt 24 december de pensioengerechtigde leeftijd, tenminste vroeger dan, want hij wordt 65.. :-) dus dat moet gevierd worden! Verder gaan Chantal, Hein en ik een weekendje naar Melbourne en gaan we tussen kerst en Oud&Nieuw met z’n allen naar de Whitsunday islands!

Als iedereen op 6/1 terug naar Amsterdam vliegt, ga ik nog even door. Ik vlieg dan naar Alice Springs voor 3 dagen kamperen in de outback.. Dat is echt wat voor mij natuurlijk, dus daarna ben ik officieel wel uit mn comfort zone gestapt :-) Na Alice Springs vlieg ik door naar Perth voor een tour langs de west kust en een dagje Rottnest Island.. want ik moet en zal een selfie met een quokka!  (Google quokka :)). Ik ben weer terug op 25 januari!

Route

Pittig reisje dus wel, maar ik plan ook genoeg bikini dagen in!

Ondertussen hoeft niemand zich zorgen te maken over Siep. Die is ook op vakantie, in het dierenpension in Noordwijk. Zorgen om de andere katten aldaar zijn daarentegen wel terecht :-).

xx

1. Richard:
    Geniet er van!!
  2. Lillian:
    16 december 2019
    Heel veel plezier, ga je volgen. X
  3. Dimitra:
    Spannend!! Geniet ervan 😘😘
  4. Wilma:
    Veel plezier 😘
  5. Lies:
    16 december 2019
    Eindelijk! De reis waar jullie al zolang naar uit kijken... heel veel plezier! Ik ga je verhalen lekker lezen. Goede vlucht, voor nu
  6. Joost van Zonneveld:
    17 december 2019
    Leuk hoor
  7. Mo:
    17 december 2019
    skattie wat leuk, ga je zeker volgen. dikke zoen Mo